FlashFXP 4.0.0 Build 1531 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


FlashFXP 4.0.0 Build 1531 Final سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.  

 

برخی ویژگی های نرم افزار FlashFXP 4.0.0 Build 1531 Final:

  • امکان مدیریت کامل بر هاست.
  • امکان استفاده از حداکثر سرعت در آپلود و دانلود.
  • امکان تبادل فایل میان دو سایت (FXP)
  • پشتیبانی کامل از Drag & Drop.
  • امکان اعمال زمان بندی در آپلود و دانلود فایل ها.
  • امکانات گسترده برای کار بروی فایل ها و فولدر ها.
  • کاربر آسان.
  • دارای محیطی زیبا و کاربرپسند.
  • سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز.
 

FlashFXP 4.0.0 Build 1510 FinalFlashFXP 4.0.0 Build 1513 FinalFlashFXP 4.0.0 Build 1531 Finalبرنامه FlashFXPنرم افزار FlashFXPآخرین ورژن FlashFXPجدیدترین ورژن FlashFXPدانلود FlashFXPFlashFXP



SmartFTP 4.0.1162
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار مدیریت اف تی پی

نرم افزار SmartFTP 4.0.1162  یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت بر هاست به شمار میرود و شما با داشتن آن نیازی به سایر نرم افزارهای اف تی پی نخواهید داشت. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در هنگام اتصال به سرور برخوردار است و کمتر در آن دیده شده که اتصال مدیر از سرور قطع شود. شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را با سرعتی بسیار مناسب در هاست سایت خود آپلود کنید که برای اینکار نیازی نیست از راه های طولانی استفاده کنید بلکه با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر هم میتوانید آن را در قسمت مربوطه آپلود کنید.



SmartFTP 4.0.1155
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار مدیریت اف تی پی

نرم افزار SmartFTP 4.0.1155  یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت بر هاست به شمار میرود و شما با داشتن آن نیازی به سایر نرم افزارهای اف تی پی نخواهید داشت. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در هنگام اتصال به سرور برخوردار است و کمتر در آن دیده شده که اتصال مدیر از سرور قطع شود. شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را با سرعتی بسیار مناسب در هاست سایت خود آپلود کنید که برای اینکار نیازی نیست از راه های طولانی استفاده کنید بلکه با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر هم میتوانید آن را در قسمت مربوطه آپلود کنید.



FlashFXP 4.0.0 Build 1513 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


FlashFXP 4.0.0 Build 1513 Final سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.



TurboFTP 6.30 Build 832
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


TurboFTP 6.30 Build 832 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از اف تی پی است. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع اتصالات از نظیر FTP و SSL/TLS and SFTP و SSH2 میتواند به سرعت انتقال داده ها را انجام دهد. یکی از مشخص ترین قابلیت های FTP آپلود و دانلود اطلاعات است. ولی نرم افزاری جدید توانایی ساخت دارکتوری، تغییر نام فایل ها ، حذف فایل ها و زمان بندی برای دانلود و آپلود را نیز دارند. در این نرم افزار امکان دانلود و آپلود همزمان تعبیه شده است و همچنین TurboFTP میتواند بعد از اتمام دانلود یا آپلود برای شما ایمیل ارسال کند تا اگر در محل کار نیستید از پایان یافتن کار اطلاع پیدا کنید. این نرم افزار از نظر امنیت انتقال داده در سطح بالایی قرار دارد ولی اگر کاربری قصد داشته باشد توسط ارتباط امن به FTP متصل شود، این نرم افزار این ارتباط را نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای قابلیت به عنوان Intuitive است. این قابلیت به کاربران تازه کار کمک می کند که در هر فولدری از هارد دیسک خود که هستند فایل را به طور مستقیم در هاست خود آپلود کنند. در بیانی حرفه ای تر شما با این بخش توانایی آپلود مستقیم توسط Windows Explorer را نیز دارید. یعنی روی هر فایلی که کلیک راست کنید، گزینه ای برا آپلود در هاست ftp نیز موجود است. یکی از قابلیت بسیار جالب TurboFTP توانایی استخراج فایل های فشرده شده Zip و GZip یا Tar در داخل ftp است ( در رایانه نه در هاست ) که بیشتر نرم افزارهای از این قبیل این توانایی را ندارند. به وسیله این نرم افزار میتوانید از تعداد زیادی از اطلاعات آپلود شده فایل های فشرده با فرمت ذکر شده بسازید. پس شما توانایی تهیه فایل پشتیبان را نیز دارید. توانایی نظیر زنده نگه داشتن اتصال شما به سرویس دهنده و ادامه آپلود اطلاعاتی که به هر دلیل به طور کامل آپلود نشده اند نیز یکی از بی نظیرترین قابلیت این نرم افزار محصول شرکت TurboSoft Inc است. پس باید گفت استفاده از پروتکل FTP سرعت ، امنیت ، راحتی و قابلیت های زیادی را به شما خواهد داد.




FileZilla 3.3.5.1 Final + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


 

FileZilla نرم افزاری جهت مدیریت FTP و آپلود و  دانلود فایل از آن می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که فایل های خود را به راحتی و با اتصال به FTP آپلود نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این  نرم افزار امکان آپلود چندین فایل به صورت هم زمان با سرعت بالا می باشد. همچنین این نرم افزار یک نرم افزار رایگان می باشد و شما قادرید تا مدت نامحدود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند ویندوز های 9x, ME, NT4, 2000 و XP سازگار است. اساس طراحی آن به گونه ای است که ضمن داشتن قابلیت های زیاد و حداکثر سرعت و اطمینان، کاربری آسانی داشته باشد. این راهنما به شما در شناخت توانایی های FileZilla کمک می کند.



ر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



نرم افزار LeapFTP 3.1.0.50 از طریق ترکیب واسط کاربری هوشمندانه اش با یکی از قدرتمندترین client های جهان به عنوان یکی از برنامه های FTP client مشهور می باشد. این نرم افزار هر آنچه را که شما به عنوان یک تازه کار و یا یک وب مستر حرفه ای می خواهید در اختیارتان می گذارد. فایل های مختلف با ساختارهای صف گونه برای دانلود و آپلود قرار می گیرند و هیچ گاه عملیات مورد نظر شما متوقف نمی شود. از طریق پروکسی SOCKS دسترسی به پایگاه داده، عملیاتی چون کشیدن و رها کردن، مرور سرور در طول عمل انتقال، بازگشت دایرکتور های حذف شده، anti-idl و ... پشتیبانی از انواع مختلف دیواره های آتش ممکن می باشد. به علاوه برای کاربران پیشرفته، این محصول قابلیت هایی چون bulk chmod، ویرایشگر های inline remote file، زبان های اسکریپت نویسی قدرتمند و DDE به منظور اجرای خودکار پردازش ها را عرضه نموده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LeapFTP 3.1.0.50:
- انتقال داده به صورتی بازگشتی
- دسترسی به محیط پایگاه داده
- آپلود و دانلود
- CHMOD و ویرایشگر از راه دور فایل
- جابه جایی فایل های راه دور
- زبان های اسکریپت نویسی و DDE
- دارای Anti-idle
- قابلیت کشیدن و رها کردن از پنجره ها
- help جامع و حساس به متن
- شماره گیری خودکار برای ارتباطات قطع شده
- مرور سرور در طول انتقال
- پروکسی SOCKS
- قابلیت تعریف دستورات مرسوم
- و ...